7 år gammal dagbok.

Håller på att rensa i mitt rum. Det roliga är att man hittar alltid något nytt att slänga.
Sitter och läser i mina gamla dagböcker som jag hittat.
Var 12 år när jag skrev denna som jag sitter med nu ;)
Hahaha måste skriva av det här som jag läser just nu.

9 maj 2001 onsdag.

Hej hej hallå dagboken!
På skolan på en av toaletterna
har nån skrivit "i love niklas" / carro
"hej på dig" / carro m.m men det är inte
jag som har skrivit.. det är inte ens sant!
jag tror att det är linda i sexan som har skrivit
det för det är hennes stil och så är hon kär i niklas
och är avundssjuk på mig när jag var ihop med han och
nu försöker hon sätta dit mig! hon är dum! hejdå!

/ Caroline.


hahahahaha, palla?




Kommentarer
Postat av: Em

Hittade en av mina gamla dagböcker häromveckan. Var nio år och hade skrivit något i stil med "Jag och Annie fick titta i farfars kikare" Haha! Rätt roliga minnen ändå. Men varför ens lägga ner tid och skriva en mening på en hel sida? Haha!

2008-11-19 @ 16:58:40
URL: http://jagemelie1989.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha, jag tror att alla mina dagböcker redan är slängda?! :S så jävla tråkigt. Ses imon :D:D

2008-11-19 @ 19:56:56
URL: http://emsipemsi.blogspot.com
Postat av: Sara

Haha, det var kul. :D Men det är kul att hitta sånt, jag gjorde det för ett tag sen, ibland undrar man hur man tänkte. :P pusspuss

2008-11-20 @ 13:19:49
URL: http://jagsarasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0