Fredag!

Varit uppe tidigt idag, först tänkte jag gå hem när anton
gick till jobbet men sen frös jag så mycket så jag hoppade
ner i sängen igen.. "sov" i 40 min till men kunde inte slappna
av eftersom att antons jobbarkompis har skrämt upp mig hahaha!
Asså, hans syster bodde i granne med den lägenheten anton bor i
för några år sen och då spökade det där, eftersom en kvinna tydligen
blivit mördad där. Läääskigt, och jag är ju livrädd för allt som har med
sånt att göra haha. Förta veckan som jag visste detta var ändå värst
men nu tänker jag inte så mycket på det förutom idag på morgonen då ;)
Låg bara och väntade på att det skulle knacka i väggen hahaha, ah sån är jag ;D
Antons jobbarskompis syster hade varit hemma själv och så hade en matta
förflyttat sig på golvet precis som om någon gick och "hasade" fram den..
Ahhh :D aja... nog om detta!

Varit på omsorgsmöte idag, gick bra :) Tvättat lite har jag också gjort.
Har lite ont i halsen :/ Så kan inte träna idag heller.. Får se vad som händer!

Min syster stina :D

Mina syskons katt simba,
tycker denna bilden är så skön ;D

Kommentarer
Postat av: Emma

Va omsorgsmötet vid kährs? :) Jag var också där på omsorgsmöte!

2008-11-14 @ 15:00:57
URL: http://missecretlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0