Hahaha tyst som en mus.

Hahahahaha min bror och hans kompis kom hem nyss
och jag kan inte prata, hans komis såg livrädd ut precis
som om jag vore ett monster hahahaha! Åh ni ska bara veta
hurdan jag låter! Och fia ringde och hörde inte vad jag sa och
då blev jag så jävla förbannad och ville skrika i telen men det gick
inte jag tror jag skriker men egentligen viskar jag! aaaaahh
bir vansinnig så nu måste jag skriva av min ilska istället
för ajg kan inte skrika ut den , hahaha, åh stackars lillebror ;D
Han bara "vad har hänt?" och jag vet inte! :D inte förkyld eller nått
bara sååååå hes! han tog telen och sa till fia "hon kan inte prata
fattar du?" hahahahaha, ån så kul i verkligheten här nu men kanske
inte låter så kul när m,an skriver :P åh får panik på denna halsen! :D

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej. Inguna ringde mig igår och pratade om modevisningen. och jag sa att vad jag vet nu med skolan och så så kan jag. :P

För vi börjar en ny delkurs den veckan modevisningen är, så jag vet inte förrens då om jag har nån uppgift. Men vad jag vet nu så ska jag gå, och då ses vi ju. :D för du skulle åxå vara med va?

pusspuss

2008-11-16 @ 12:20:00
URL: http://jagsarasara.blogg.se/
Postat av: Malin

jag vet hur det känns jag hade det också för ett tag sen, det är jätte jobbigt.

2008-11-21 @ 13:12:38
URL: http://malinvarnamnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0