Hallå hej!

Snart ska jag ta en spruta. Är alltid nervös i början men sen känns det ju ingenting.
Efteråt brukar jag däremot vara lite öm i armen och man får för sig att man inte kan
använda just den armen på två dagar? Men det är väll mest psykiskt antar jag haha.
Men ska man till thailand är det väll bäst att man tar dem sprutor som behövs.
Ikväll kommer fia hit & sover eftersom imorgon på morgonen ska vi hämta min bror
på ett lan och följa med min lillayster på ridskolan m.m mamma ska ju jobba imorgon
så vi ska vara barnvakt och sen på kvällen blir det utgång, joddla med siv! :D



Kommentarer
Postat av: Madeleine

Ja, men visst skulle det vara hur kul som helst, om inte annat så skulle det iallafall vara lärorikt!! Ja, jag fastnade för att man fick en hel våning för sig själv, haha, och att det var bara ett barn man behövde ta hand om, och att det låg så näta manhattan, coooolt :-D Haha!! Men du! Jag ska också till Joddla med siv imorgon ;-D Skitkul!!

2008-11-07 @ 15:15:53
URL: http://madeleine1989.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Ja vi ska ta bussen in men jag vet inte vilken, troligtvis den som går kl. 22.50, då är vi där kl 23.30. Vilken hade ni tänkt att ta?

2008-11-07 @ 17:13:48
URL: http://madeleine1989.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0