Hellohello!

Jag är hes! Och då menar jag förbannat jävla hes!
Spelade nyss in mig själv när jag pratar hahhaha.
Pappa ringde nyss också och kände inte igen min röst.
Kanske lägger upp videon här sen när jag snackar ;)
Får se, anton gillar ju inte videbloggar & att jag bloggar
över huvudtaget hahaha, han tycker de är sjukt töntigt ;)
Aja, får väll gå och göra mer te och äta halstabletter
som om det hjälper? vad fan tänkte den personen
med som tillverkade halstabletter? Att man inte
skulle ha ont i halsen längre? Så jävla fel han/hon hade!
Konstigt att det trots allt säljer.. Puh, paaaaaaaaaallaaaaaaaaaaa!



Kommentarer
Postat av: Emma

Jag tycker bara att man får ondare i halsen utav halstabletter :S så håller med dig helt och hållet!

2008-11-16 @ 16:51:47
URL: http://missecretlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0