Hemma :]

Har varit och käkat thaimat med fia nu :)
Hon rindge och frågade om vi skulle äta det
och jag sa att jag inte hade pengar men då tvingade
hon mig till att säga ja för hon ville bjuda fast jag inte ville
att hon skulle göra det :p men men, hon är snäll! :)
Sprang in på h&m en sväng också, skulle bara titta.
Kom ut med en skitsnygg klänning & öronhängen :)
3 öronhängen för 20 spänn ;) Åh klänningen är såå fin!
Egentligen hade jag inte pengar men sms:ade anton
att jag hade hittat en klänning så sa han att jag kunde ta hans
500-lapp & köpa klännigen och sen ge han pengar när jag har
råd :) så snällt med tanke på att han egentligen behövde pengarna
själv. Jaaa, vad mer? Joo Jimmy fyller år idag, minns inte om det var
prick idag men han har fest idag iallafall.. :D Skrev grattis & sånt ville
att vi skulle komma, men kan fan inte :/ så jävla synd!! Men vi skulle
ta en skål i början på dec för då ska jag till hbg!!

Men ni får ha en bra fredag! :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Aha okej, synd att vi inte visste att vi skulle dit så kunde vi gått samtidigt :)

2008-11-15 @ 12:18:21
URL: http://missecretlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0