Lars fick lämna idol.

Fia stod och skrek åt en stillastående bil att den skulle backa..
Grejen är den att personen till bilen hade bara glömt att stänga av baklyset? hahaha.
Ja, fia är som hon är ;) Hur som helst, är lite ledsen över att Lars fick lämna idol.
Hallå? Är det bara jag som fattar hans stil & charm, aja. han verkade inte ta så illa
upp iallafall, och alice är ju kvar så jag är glaaad, hon var sjukligt bra ikväll! :)
Har laddat hem Lars egna album nu ;) Finns en låt jag älskar där på, åh så bra den är!
Förövrigt har jag proppat i mig godis ikväll, ajabaja. men ska dansa av mig alla
kalorier i morgon :D Yeah! Nu ska vi ut & åka bil igen, ska köra någon vän till fias
familj och sen ska vi sova.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag tror mycket handlar om hans beteende och inte om hans röst. Han har ju uttalat sig en massa om IDOL på sin blogg och han vägrade typ sjunga någon låt som Desmon hade gjort. För hans låtar var inte rockiga nog. Sen så spexar han till det för mycket. Svenska folket tror jag ansåg att han inte hörde hemma där längre. Jag tyckte han var bra i början, men jag tycker inte han har utvecklats till samma nivå som de andra. Men han kommer nog klara sig bra på egen hand. Då han får göra det han vill istället.

2008-11-08 @ 12:29:34
Postat av: Sara

Svar: hehe, ja det hoppas jag åxå, för det var faktiskt kul. :D och seb var det ju ett tag sen vi sågs åxå. :D <3

2008-11-08 @ 16:03:52
URL: http://jagsarasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0