Mitt 10 sek batteri.

hahahahaha, tänkte på en sak idag.
När jag var typ 14 år så hade jag en nokia 3310
som batteriet  var sönder på, vet inte hur det gick
sönder & jag vet inte varför jag inte försökte laga det?
Men hur som helst, det här trasiga battieriet gjorde att
jag kunde prata med folk i ca 10 sek innan det dog.
Det kvittade hur mycket man laddade det osv, det gick
bara att sms:a & det roliga är att varenda gång någon ringde
så sa jag "Hej! det är caroline!, aa hej pappa, det kommer brytas
här snart så säg fort vad du vill!!!!!!" ungefär i den stilen haha.
Och det som är roligast av allt var att jag gick med den mobilen
i drygt 1 år? med mitt 10 sek batteri, hahahaha, palla!



Kommentarer
Postat av: Em

Låter som ett väldigt bra batteri. Gläjdeskutt för att du inte har det nu? Haha! :)

2008-11-11 @ 20:01:54
URL: http://jagemelie1989.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0