Mobbys blogg.

Läste Emelies blogg nyss, fick då syn på detta, haha. Snällt :)

Kom att tänka på när jag och Caroline skulle säga hejdå till varandra efter skolan. Då stod vi alltid där med våra cyklar och berättade för varandra hur kvällarna skulle se ut. Caroline sa alltid "Det första jag ska göra, är att ta på mig mina mysbyxor". Varje gång jag säger "mysbyxor, slappkläder, mjukisbyxor osv" tänker jag alltid på just Caroline. Det är nästan hennes kännetecken. Haha! :) Det känns som jag skulle kunna skriva hur mycket som helst, om just Caroline. Jag har så mycket minnen från saker vi gjort, sagt och tänkt göra. Ni anar inte. Haha! Jag saknar nästan våra "hejdå-möten".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0