Noll shopping.

Nyss varit på gina tricot & new yorker med fia.
Hon var ute efter ett linne och jag hjälpte henne
att hitta ett & hjälpa henne att ta ner ett haha :p
Hon är så kort och jag är lååång :)
Gina tricot kan vi väll stryka ett streck över
men new yorker gillar vi! Såå porriga underkläder
till julen har dem. Röda, glittriga med typ sånt boa ni vet?
Ja massa massa massa underkläder som jag vill ha!
Såg ett par riktigt läckra skor för bara 149 kr, men jag köpte inget.
Var jag inte duktig? Snälla säg att jag är duktig, för jag behöver
verkligen beröm när det gäller noll shopping för min del! x)
För övrigt står det grattis kalmar typ överallt? :D
Bäst i hela sverige är vi ;) Skulle vara så kul att snacka med
alla fotbollshuliganer i Hbg nu, anton känner några av dem
och tjaffsar alltid med mig på alla fester att kalmar suger
i fotboll, ELLER HUR!? fuck you :)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Nae det ska jag inte. Jag är inte ens inskriven där :P haha!

2008-11-11 @ 13:33:11
URL: http://bempa.blogg.se/
Postat av: Mobby

Så låååång är du inte ändå Mobban. Medellängden i Sverige är väl typ 1.68 eller 1.70? Varje gång folk pratar om sin längd osv. Tänker jag alltid på i sjuan eller åttan när Ange var jätteglad för Darin var 1.76 precis som hon var då. Haha! Hur är det hos dig annars då? :)

2008-11-11 @ 13:38:36
Postat av: caroline

Svar til mobby: Jag menar att jag är längre än fia, att vara 17 cm längre än någon annan anser jag som långt, och det var fias & min längd jag diskuterade i det här inlägget ingen annans. och det är bra med mig, allt rullar på. själv?

2008-11-11 @ 13:56:14
URL: http://carrisparris.blogg.se/
Postat av: Mobby

Jag menade absolut inget illa mobban. Jag menade bara i största allmänhet. Att 168-170 idag är medellängden. Absolut inget illa med det. Självklart att du känner dig längre än Fia som är 152-3 (trodde hon var längre :o!)Jag känner mig väldigt kort när jag umgås med min kompis som är 20 cm längre än mig. Självklart känner jag mig längre när jag umgås med min kompis som är 13 cm kortare än mig. Men jag är ändå inte lång för det. Som sagt jag menade inget illa. Hoppas du inte tog det helt fel. Läget med mig är väl inte sådär.. att hurra för direkt. Kunde ju varit bättre som sagt.

2008-11-11 @ 16:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0