Salta katten & hubba bubba.

Åhh minnesluckor? en aning.
sånt är jobbigt. Jaha, skittrött idag
har inte fått sova någonting fia bara väckte
mig hela tiden, har köpt hubba bubba & salta katten ;D
så nu klarar väll jag mig idag.. :)
Måste lägga in en film från igår här sen
när fia försöker få igång lyset på sin bil :D
synd att vi inte tog några bilder på våra 80-talskläder
men skitsamma, hade skitroligt igår iallafall :D:D
Tror förresten att jag behåller min hårfärg ettt tag :p
Bild på det ljusbruna är här nedanför!


Kommentarer
Postat av: Mobby

Tycker du passade i det Mobban. :) Jättesnyggt!

2008-11-01 @ 14:14:55
Postat av: Sara

Men jag tycker iaf att det blev fint. :D <3

2008-11-01 @ 15:50:48
Postat av: caroline

Mobby: Tack tack! :)

Sara: Taaaack !

2008-11-01 @ 17:21:49
URL: http://carrisparris.blogg.se/
Postat av: Malin

det var inget fel på den hårfärgen tycker inte jag iallafall :)

2008-11-03 @ 18:21:52
URL: http://malinvarnamnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0