söndag..

länge sen? varför skriver jag ens? haha.
jo för att jag måste bara dela med mig av några roliga händelser.
jag har varit i ullared och jag har festat sönder hela helgen
We just like to party, like to p-p-party yeah!

I brist på sömn tänkte jag sova tidigt ikväll & jag har redan
misslyckats. idag gick jag modevisning, jag hade sovit 3 tim
jag hade inte duschat, jag var bakfull & trött men det gick ju
askalas iallafall. eller hur sara? :D ibland fattar jag inte hur jag orkar.
har bestämt mig för att ta det lilla lugna den här veckan ;)
som tex försöka sova hemma mer än 1 natt?
åh vad jag hade roligt igår! så jääävla toppen!
jag hade förbannat roligt i fredags också,
tack så jävla mycket! :D

Kommentarer
Postat av: Emma

okej :P Ja, jag skriver typ hela tiden, men ibland vet man inte vad man ska skriva :P

2008-12-01 @ 13:58:18
URL: http://emsipemsi.blogspot.com
Postat av: Sara

Hehe, javisst gick det bra, även om ingen fattade nåt i början. :P hehe. pusspuss

2008-12-01 @ 16:56:56
URL: http://jagsarasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0