Vad är det för fel på sveriges lagar?

vad är det för fel på sveriges lagar?
så jävla sorgligt sverige, skäms för att bo här.
igår valde jag att inte titta på insider som
handlade om djursex för jag visste att jag
skulle må så dåligt efteråt, nu såg jag det på webtv
och ångrar mig, just pga jag känner mig så maktlös?
vad kan jag göra för att rädda hela världens djur från
idioter!? sveriges poliser är ju inte heller någonting
att hurra över! önskar att jag fick bestämma straff
för sveriges befolkning.

Kommentarer
Postat av: Emma

Jo, det hade jag med, men har inte så mkt pengar kvar på mobilen. Vart skrev jag om dig i min blogg? :S Jovisst, vänner är vi.



Såg inte det programmet men har hört. De borde få dödsstraff eller något där de får lida lika mycket som djuren får lida av dem!!!

2008-11-13 @ 11:34:49
URL: http://missecretlife.blogg.se/
Postat av: Sara

Svar: Okej vad bra att du inte menade mig. :D

Nej det har jag inte gjort än, men var det på söndagen där? (1:a advent) för jag måste bestämma med mamma lite, för jag vet inte riktigt om det var nåt då. men jag ska höra. :D hoppas vi ses då. :D pusspuss

2008-11-13 @ 12:47:05
URL: http://jagsarasara.blogg.se/
Postat av: Malin

visst var det hemskt.. jag kollade också på det hur sjuk få man vara, då är man inte normal i huvudet om man kan ha djursex.

2008-11-14 @ 12:37:51
URL: http://malinvarnamnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0