50000 spänn!

Idag på morgonen satt jag och tittade på "ordjakten"
eller något sånt liknande program.. Man skulle hitta
ordet som var ett land med 3 A i. Så min första tanke
var BAHAMAS, men som vanligt så ringer man ju aldrig in?
Sen kom det en ledtråd att det skulle finnas med ett M i ordet.
Jag tänkte "klart som fan att det är BAHAMAS"

Folk ringde in och sa fel fel fel fel fel fel fel varenda gång.
Jag tänkte hela tiden "LANDET ÄR BAHAMAS!"
Men jag ringde fortfarande inte in och gissade på ordet.
Till slut fick programledarna säga ordet för ingen visste var
det skulle va! Och vad säger programledaren då?
Jo hon säger: RÄTT LAND ÄR BAHAMAS!!

Jaha Caroline, där försvann din chans på 50000 kr
för att du inte försökte ringa in och säga det rätta svaret!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Så är det alltid. Var senast så i söndags för min del. Nästa gång ska man egentligen ringa in. Man lever bara en gång. :p

2008-09-10 @ 13:32:35
URL: http://jagemelie1989.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0