Allt på samma gång, igen.

Jag sammanfattar lite här igen som sist, för då slipper det bli så långt.

Igår åt mamma, anna & jag pizza på kvällen och det var skittrevligt.
Sen vid 21.00 säger mamma "jag är inte trött. jag ska bjuda hit Lotta"
Haha, så härligt att göra sånt spontant och okomplicerat, me like!

Jag är less på mitt hår, igen. Det växer sååå fort & jag börjar redan få
utväxt här och där.. men jag skiter i det, jag orkar faktiskt inte haha.
Så därför får det se ut såhär ett tag, en sak är säker. Mitt hår växer som
ogräs, men aldrig fel med långt hår.

Idag på morgonen var det dags för promenad med fia igen. Det var skönt!
Man vaknar verkligen till och kondition är aldrig fel. Vi har bestämt att gå en
timme varje morgon, änsålänge funkar det kalasbra. Och jag gillar att
kombinera gym, ABS, konditionspass & promenader.

Alla tvprogram börjar komma tillbaka på tv:n. Det är extra mycket bra program
nu förtiden tycker jag, det ända negativa är att jag inte kan följa allt för det börjar
på samma dagar och tider.. det är tråkigt. Men men, finns ju repriser så jag ser
oftast top model repris på lördagar & idolrepriser på söndagar, andra avenyn kan
jag se på datorn.

Helgen är i stort sett redan fullbokad, fullspäckade dagar dygnet runt tycker jag.
Men skönt att man har något att fördriva tiden med. Nu ska jag återgå till lite
andra saker, vi höres!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0