Allt på samma gång.

Idag är det måndag dagen började med att ligga i sängen
och titta på vakna med the voice, älskar det programmet.
Tänk att jobba där? Så jäkla kul!

Nu håller jag på att tvätta lite, fia ringde nyss och vi ska ut
och gå en runda alldeles strax. Sen ska jag fortsätta att tvätta
och eventuellt dammsuga lite.

Jag har tittat en massa på ticnet nu på morgonen, jag vill se
något bra band, samtidigt vill jag det inte, jag är velig! Men det
kommer ju aldrig några bra världsartiser hit, ingen som jag vill se.

Ikväll ska jag, mamma och Anna titta på film och äta pizza, det ser
jag fram emot, en måndagskväll liksom.. sånt gillar vi! :)

Förresten så finns det inga jobb här så jag funderar på att flytta
till våren eller börja plugga en linje på 1,5 år.

Nu ska jag klä på mig, vi hörs & syns!

Kommentarer
Postat av: Fisken!

AAAHH vart ska du flytta isåfall? :(

2008-09-29 @ 12:47:19
URL: http://bempa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0