Att älska som en porrstjärna.

Vi har varit ute och åkt en sväng med Fia & Andreas.
Vi åkte och hälsade på min mamma som är hos Jens.
Såg lite på en skräckfilm där så sen när vi skulle hem sprang
alla till bilen och stirrade upp varandra att "någon kommer, wooo"
Hahahaha! Så Fia klämde mig i bildrörren och sen slängde sin väska
i huvudet på Anton hahahaha! Så kul när hon klämde mig :D
Försökte slå igen bildörren när jag stod i vägen "flytta på dig!!"
Ah herregud ;D Jaja, det var var roligt iallafall.

Anton & jag hoppade av vid coop och handlade festis, gurka
och dipp :) Sen kollade vi på reprisen av extra extra, var ju tvungen
att se Blondinbella ;) Missade ju det förra lördagen när det var på tv.
Nu sover Anton och här sitter jag. Har läst lite i boken
"att älska som en porrstjärna" Köpte den i somras men
har inte börjat läsa den förens nu, mycket bra.. redan fast!

Nehe.. Om man skulle ta och sova? Kul att sitta här själv
när han sover, haha.

Kommentarer
Postat av: Sara

Svar: ja jag fyller år idag. Tack så mycket. :D om du läser min blogg så får du se lite vad jag har fått. :P pusspuss

2008-09-20 @ 15:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0