Dagen!

Idag har mamma & jag varit på banken och fixat
med lite saker. Har precis ätit och nu ska vi på bio!
Jag kör! :D Mamma mia är det vi ska se!
Efter bion ska jag hem till Anton och sova..

Imon ska jag träffa annie vi ska boka hotell till Gbg,
sen är allt klart inför göteborgstrippen :) Härligt!
På kvällen imon är det ABS som gäller och jag ska
pumpa mina magmuskler som bara den! Älskar det!
Förresten igår på sminkpartyt köpte jag ett läppstift :)
Lite höstig färg är det, när jag känner att jag kan leka
lite med mina pengar så ska jag köpa rengöringskitet
från det märket så jävla bra är den!! :o måste ju ha det!
Men som sagt, när jag har pengar måste försöka spara
lite nu haha, Ska ju till Göteborg snart! :D

Hörs imon för hinner inte blogga mer ikväll..

Kommentarer
Postat av: Sara

Åhh Mamma Mia, den vill jag åxå se. var den bra? miss u. puss puss

2008-09-03 @ 18:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0