En dag med Fia!

Idag på morgonen var jag och fia på yoga :D
Egentligen skulle hon bara ha tittat på men sen
sa hon "läraren" att hon tyckte fia kunde vara med :)
hahaha, fia och jag bara "äh jag kan ingenting"
Men det var skönt & så men väldigt stressigt också
eftersom det gick så fort mellan övningarna, haha :)
Aja, en upplevelse iallafall :)

Sen skulle fia och jag käka något i stan, så åt baguette :)
Riktigt gott, sen gick vi en sväng på h&m och jag köpte
ett underklädersätt och två läppglans, faaan ta dig caroline! ;)
Köper alltis något! ;D Men jag är nöjd med mina köp!
Hahahha fia är så jävla skön när hon kör bil!
"men va fan ska du då biljävel? .. Men broooomsa då idiot,
Kan du backa eller!??? men va i helvete, KÖÖÖR DÅ!
Det är grönt din jävel, haaalllå!!???!

Hahahah, sen skulle vi hämta andreas och han vevade
ner bilrutan så kom vi in i ett rökmoln för det var  vägarbete där
och så skriker alla i bilen "VEEEEEEEVA UPPPP"
"Kör ut från den här stadjävlen nu!!!!!!!"

Åh gud ni förstår unte så jävla kul jag har i den bilen :D :D
Nu ska vi iväg till Anna på taco! :) PUSSPUSS

& förresten, jävla drömmar jag har hela tiden :/
bli påmind & sånt.. känns så verkligt.. åh åh
minus till mina drömmar asså, vill inte somna mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0