En lista,

Höger- eller vänsterhänt? höger
Humör just nu: glad :)
Favoritgodis: chocklad
Är det nåt du absolut inte äter: kåldolmar
Kläder just nu: svarta byxor & svart linne, tråkläder
Musik just nu: Leona lewis - forgive me
Vad sa du senast:
"jag gör det när du hämtar hanna"
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: 60-talet
Sommarplaner: inte hunnit planera
Fisk eller badkruka: badkruka tror jag
Längd och vikt: 169-170 typ. 55 kg
Hur många kuddar sover du med: 4 st
Favoritväder: går med på allt sålänge det inte är kallt
Spelar du nåt instrument: haha näe
Morgon- eller nattmänniska: nattmänniska
Sparare eller slösare: olika
Vem är viktigast för dig: min familj & anton
Bästa film: det där varierar
Tror på liv på andra planeter: jepps
Kommer du ihåg din första kärlek: haha ja
Älskar du henne/honom fortfarande: nej, ingen komtakt med honom
Har du några homosexuella vänner: tror inte det?
Tror du på mirakel: ja
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: ja absolut
Ser du på kärleken som ett misstag: näe
Hur många barn har du, vill du ha: 2
Bio eller promenad: bio
Snarkar du? nej
Stjärntecken? fisk
Rädd för insekter? nja, tycker dem är jobbiga
Äckligaste insekten: fästing kanske
Största svaghet: att vara ensam för länge
Det här är jag bra på: inredning, ta hand om barn, vara snäll :p
Bästa bok? egogirl av carolina gynning
Vad vill du jobba som? personlig assistent, turistguide, frisör, modell
Chips, morötter eller godis? allt
Pizza eller hamburgare? pizza
Skriver du dagbok? ja typ
Har du någon flickvän/pojkvän? ja
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? nej, inte min grej
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) välstädat
Gungar du på stolen? nej
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? ja kanske det
Vilken hand håller du gaffeln i? höger
Hur är din drömtjej/kille? snäll, humor, unik personlighet
Hur många syskon har du? 4
Vad är du mest rädd för? döden
Är du rädd för blod? nej
Saltar du på maten? bara på pommes
Gillar du att sjunga? ja men bara för mig själv
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? barn & fritid, för jag är intresserad av männsikor
Anser du att du är stark? psykiskt stark är jag
Brukar du sola? ja
Vad gör du om du får hicka? dricker vatten
Röker du? nej
Snusar du? Snusläpp? nej
Kaffe, te eller inget? te
Har du en besatthet? det vet jag inte, kanske av chocklad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0