:)

Är det något som förgyller dagen så är det att
vara nära mina syskon, mamma, pappa & anton! <3
Jag älskar er alla i min stooora familj!
Styvföräldrar och allt var det är, har sån underbar
kontakt med er alla, och jag är så lyckligt lottad!
Satt nyss och skrev på msn med min lillasyster
nu, åh hon är såååå söt :) Ni får mig att vara trygg
skratta le och vara lycklig.. detta låter lite som att skriva
på lunarsidan när man var 13 år, men helt allvarligt
vet inte vad jag skulle göra utan er!

<3

Kommentarer
Postat av: cicci

Svar: Tack så mycket ! :) Känns jättebra att läsa dom orden :)



Man ska ta vara på sin familj. Den är underbar :)

2008-09-12 @ 12:47:04
URL: http://ciccidahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0