Hej hej!

Pratat länge med kusin sara i telefon :)
Vi har alltid något att snacka om haha!
Blev inte mycket uppdatering igår, jag stängde
av datorn rätt så tidigt för vi hyrde film här igår
mamma, jens, pappa, alla mina syskon & anton.
Vi såg en Walanderfilm som var helt okej.
Sen tittade jag och anton på ensam mamma söker
och sen gick han hem och jag såg Helens små underverk.

Idag ska jag till Oskarshamn med Jenny, hon skulle till
en doktor eller liknande där & ville ha sällskap!
Jag drömde om Thailand inatt, det var underbart! :D
Jag skulle vilja göra en bussresa nästa sommar..
Till tex Italien, Paris, Kroatien eller Spanien, då slipper
man flyga haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0