Hej söndag!

Jag har inte hunnit skriva så mycket dem senaste dagarana.
Men vad gör det, har samma besöksantal hela tiden.
Det som är roligt är att jag tycker om att skriva ner vad
jag pysslar med om dagarna, tankar, tips osv.
Det som är tråkigt är att jag inte vet vilka ni är
och ni vägrar att säga det ;p Några vet jag men inte alla.

Hur som helst, lite om helgen!

Fredag: Tog det lungt, skördefesten på kvällen.
Jättemysigt och sådär :) Shoppade lite.
Lördag: Träffade fia, shoppade lite, åt mat,
snackade & sen släktträff, som förövrigt varade
i ca 12 timmar! Galet! så varken bio eller utgång för mig.
Söndag: Lugn dag, blir bio sen ikväll :) (tropic thunder)
Bion patrik 1,5 ska jag se i veckan med pappa & syskon
för hinner inte allt i helgen.

Jahapp, återkommer kanske ikväll ;) Puss & kram!



 

Linne med härlig färg, jättesöt läppglansask med en pinuppa på, läppglans,
hårborste, öronhänge, strumpbyxor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0