I can breath!

Hej hej!

Måste säga att det bästa med hösten är nog luften.
Jag älskar att gå ut och mötas av frisk skön luft som
kan ta bort en huvudvärk på 5 min. Visserligen har jag
aldrig ont i huvudet, men det är skönt med frisk luft ändå.
När man är trött & sådär. Haha ah ni fattar nog vad jag menar ;)
Iallafall, sitter och glor rundor på bloggar & sånt nu och ska
snart hämta tvättem hade bara lite tvätt men tvättar iallafall
så slipper det vara så mycket sen :)

Idag ska jag träffa Annie, vi ska nog hyra film :)
Sara ville att jag skulle sova hos henne men jag
kan inte det idag, fast en annan dag framöver ska
vi sova över! :) Ikväll är det Kalmar fashionshow
jag var sugen på att gå på den med Sara men vi
struntade i det sen.. Känner inte sådär jättestor
ångest över det som jag brukar få när jag missar
något så det är ju skönt :p


Nu ska jag till tvättstugan, skriver kanske mer sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0