Kläder, kläder.

Blir lika trött varenda gång när jag ska plocka in tvätt.
Jag tror faktiskt inte att jag har för mycket kläder, jag tror
det är garderoben som är för liten, faktiskt.
Hade jag haft en större garderob skulle det se ut
som att jag lite kläder. Hum hum.
Ser förjävligt ut i garderobfan iallafall.
Orkar inte hänga upp skiten när det
ändå bara ser stökigt ut, städar jag den
så är det fint i två dagar, nödvändigt.
Haha sitter i min studentklänning nu
blev sugen att prova den nu när jag såg
den hänga här :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Samma problem här. Jag har en kort där det egentligen ska vara smutstvätt, men där är det en massa rena kläder. Sen ligger det en massa på golvet osv. Men blir eventuellt en till gaderob snart. Hoppas hoppas säger jag bara! Jag står inte ut! Men vilken dag passar dig bäst?

2008-09-10 @ 16:18:05
URL: http://jagemelie1989.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0