Magdans!

Jag skulle ha börjat dansa streetfunk för någon vecka sen
men emma ångrade sig i sista minuten och sara var inte heller
intresserad, jag grät floder.. nästan haha!
Men nu ska jag troligtvis börja dansa magdans med Anna :D
Sååå coolt haha! Och där får man ett riktigt träningspass kan jag lova :p
Gud så roligt! hihi. Hoppas det blir av!


Orientalisk dans ger mjukhet och smidighet
och ökar blodcirkulationen.
Midjan lär får en fin form
Man gör allt från mjuka
sensuella kvinnliga rörelser
till fräcka skakningar i högsta tempo!






Kommentarer
Postat av: Emelie

Saras syster håller på med det :P Eller hon gjorde det förut iaf. :)

2008-09-07 @ 11:47:32
URL: http://jagemelie1989.blogg.se/
Postat av: Sara

Ja, min syster håller fortfarande på med det, hon är ganska suktig. Vart ska du gå förnånstans. Hon går i kalmar på lars kagg, kanske ses ni då. :P

2008-09-07 @ 17:21:17
Postat av: Madeleine

Ska du börja i Kalmar då eller? Om du börjar spinnrockarnas magdanskurs får ni troligtvis ha michelle som tränare. Hon är kompis med min pappas flickvän (Hmm? Flickvän, eller vad säger man, haha!?!?) Hhehe. Hon är iallafall riktigt duktig :-)

2008-09-07 @ 18:33:12
URL: http://madeleine1989.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0