Mcdonalds snart!

Heeej!

Sitter hos Fia & Andreas och lyssnar på partymusik!
VI ska vi till mcdonalds snart, typ inte ätit där på 8 månader kanske?
Det är äckligt!!!!!! Men är sugenpå dippsåsen dem har så måste ha den
och lite pommes :D sen blir det släktkalas! Haha anton är bakis idag
såå jävla dryg idag på morgonen ;) du är söt hjärtat! han var ute med sin
jobbarkompis igår ;D jag var ju på ölands skördefest, riktigt mysigt!
shoppade lite, och idag har jag köpt läppglnas och läppbalsam.
Ni får nog se bilder imon :) kommer inte att ha tid attblogga idag
åhhh jag skriver på en bärbar, orkar inte rätta alla fel jag skriver nu
kan inte stava på en sånhär jävel :P

kisses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0