Monday.

Dagen började med snack i telefon med Sara :)
Händer ganska ofta faktiskt att vi ringer till varandra då.
Men det är härligt, peppa varandra lite haha :D
Anton var så söt idag när han skulle gå till jobbet
så kom han in och pussade hejdå på mig, så gick
han ut och låste.. sen 3 sek senare kommer han tillbaka
in till mig "jag måste pussas lite till" naaw :) älskar dig!

Ska snart till posten och hämta ett paket, tror det är min
brors byxor som har kommit. Eller båda mina bröders byxor.
Dem beställde i mitt namn så jag får väll ta mig iväg snart..
Fast det är så äckligt väder ute! Snackar med Jenny på msn
just nu, vi vill till Kosta outlet men vägen är avstängd, blöööö!

Jag har en fråga vilken dag är värst av söndag & måndag?

Kommentarer
Postat av: Martina

hahaha ja för jag svara när det ringde, haha sså jag la och sov kommmer knappast i håg det.men jag sa hej det är martina haha inget svar HALLÅ, haha ingen svara sen la han bara på:p haha!

2008-09-22 @ 14:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0