Morning!

Godmorgon!

Anton ringde för en stund sen han är påväg
hem från kristianstad nu. Han åkte dit med
simon igår för att ha utflyttningsfest med simons
syster, hennes man och massa annat folk.
Jag ville inte följa med, tycker han kan vara själv
med sina kompisar ibland :) Men snaaaart vill
jag faktiskt till Helsingborg och festa lite eller nått.
När jag är där vill jag typ hem, men när jag är hemma
vill jag dit där ;p Helsingborg kommer alltid ha en plats
i mitt hjärta, faktiskt. Mitt andra hem om man säger så ;D
Har iofs släkt och mög där (skåneord;D) så lite hemma är jag.
Nu ska jag äta frukost!

Och förresten, anton har köpt ett pepparspray till mig (heter det så?)
Så våååååga ge er på mig fuckfaces! :D hahaha, söt han är ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0