Myskläder på!

Fia ringde till mig förut :)
Imon efter att jag har kört kalmarrundan
så hämtar hon mig, då ska vi till stan igen
och handla lite på systemet & äta mat ute!
Min mamma har ju fest här imon haha
och jag och fia ska vara med :p har iofs
redan 4 cider hemma, men typ 2-3 till vill jag ha :D
Sen när jag kommer hem ska jag & anton laga god mat <3
sen blir det festen och sen ska jag tillbaka till anton och sova,
tror jag? Jag vill det iallafall :D


Men nu står jag här redo i min mysiga joggingdress!
Ska ut och gå en runda och sen handla något gott att äta
och öppna körkortsboken och plugga plugga plugga!
sen kommer annie :D har rätt mkt att göra idag ;p
så hörs nog ikväll eller imon! PYSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0