Never sick.

Efter middagen kände jag mig helt plötsligt riktigt sjuk.
Jag la mig ner i sängen och somnade i ca 1 timme.
När jag vaknade mådde jag fortfarande piss..
Drack lite loka och öppnade min dörr för att få in syre.
Och nu mår jag prima! :D Grejen är den att jag har inte
varit sjuk på flera år :o Jag är aldrig sjuk. Jag har inte ens
mensvärk, bara sådär så att man känner "det här är mensvärk"
men aldrig så att jag håller på att avlida och måste lägga mig
i sängen. Jag minns inte senast jag låg och mådde riktigt dåligt
i flera dagar, jag mår bara lite halvtaskigt i några timmar sen är
allt bra igen. Jag tror jag har väldigt bra immunförsvar, för vad skulle
det annars vara? Jag har inte spytt på 7 år (bara 2 gånger vid onyktert tillsånd)
Dem gångerna jag har varit hemma från skolan har det varit av ren lathet
lite trött, ligger efter med skolarbete så jobbar ifatt hemma eller bara liten
förkylning. Men jag är aldrig riktigt sjuk, endast förkylning.
Jag borde vara glad! Vilket jag också är, bara jag inte blir sjuk nu
för att jag har sagt att jag aldrig blir det haha.


Kommentarer
Postat av: Filippa

på färjan =)

2008-09-19 @ 18:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0