Nya högtalare!

Hemma efter en lång dag, känns som jag har
suttit i en bil hela dagen haha. kalmarrundan
gick jättebra och vi fick fika på ett jättemysigt
cafe som jag inte visste fanns, man såg slottet
och havet därifrån :) och jag matade jättesöta
fågelungar haha, dem tyckte om mig ;D
Sen har jag varit i stan med Fia och min mamma
haha, hon ville följa med oss :P sen hämtade vi
fias pojkvän som är min kusin :p åt på china
och sådär :) Är hemma nu och är ganska trött
för mamma och jag var och tittade på fias och andreas
lägenhet förut för mamma ville se den sen gick vi hem
därifrån och det tåg på mina krafter. Jag har fått nya
högtalare till min dator så det är sån jäääävla volym
här nu haha! Fest ikväll ju ;) Så får vara Dj åt mamma igen!

Vad ska ni göra ikväll? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0