Skriva något!

Känner för att skriva något men vet inte vad?
Det var trevligt att träffa Jenny idag, vi lagade
mat hos henne idag innan vi åkte till Oskarshamn.
Eller, hon lagade och jag gick rundor i deras hus
för jag har inte sett hur hon bor förens idag haha.
Jag var dj i bilen idag, det är jag alltid när jag åker med folk.
Men seriöst, går inte att åka/köra bil utan bra musik!
Jag kan det då inte iallafall. "Är det något jag går igång
på så är det när man lyssnar på någon kille som sjunger
sådär hest, mmmm" hahaha, så kul det var! :D
Vi körde lite fel också och sprang som tusan inne
på sjukhuset, folk trodde nog att vi var i akut tillstånd.

Jaha, nu skrev jag något utan att ha något att skriva
det var ju bra gjort! Anton & jag skulle ha tränat idag
men varken han eller jag orkar det ikväll.
Ska hem till honom snart & sova, mys! :)

Kommentarer
Postat av: martina

Det ska jag göra nästa gång.

haha tack för tipset:)

2008-09-15 @ 19:28:16
URL: http://selfishme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0