Tjaaa.

Pinks nya låt är så jävla dålig så det finns inte!
Har tv:n på nu så kommer den låten........


Haha var inte det jag ville säga, egentligen vet jag
inte vad jag ville säga? :D Jag har varit ute med fisken
en sväng (hahaha precis som, jag har varit ute med hunden)
Ja, den här fisken heter iallafall Jenny och vi har ätit baguette
och pratat & pratat & pratat lite till :) Sen gick ja gtill arbetsförmedlingen
så nu har jag massa nummer att ringa på imon :) Får ju hoppas att
något nappar..

Snart ska jag & Anton träna. Åh det var så jobbigt idag på morgonen
typ halv 6 så väcker han mig och han har försovit sig, han springer omkring
och bara "bussen, jag kommer missa den!!, du får hämta min tvätt så jag har
något att ha på mig" ÅHH! Så jag fick dra på mig "student 2008" tröjan och
tofflor för att dra till tvättstugan och hämta hans tvätt som hängde på tork där.
Så jävla het kände jag mig :D Jag sov ju för fan, inte nog med att han var stressad
han skulle ÄNDÅ fixa med sitt hår när han är stressad hahaha, du är inte normal hjärtat :D

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0