Torsdag!

Heeej!

Ursäkta uppdateringen men jag & mamma
har hälsat på mormor & morfar och sen var vi på öb.
Köpte mig toblerone, hårinpackning + plåster
och shampoo till anton så nu är han glad haha! :)
Egentligen åkte vi till öb för dem hade tavlor där
som var riktigt snygga på stora städer & sånt men
grejen är den att tavlorna var inte så stora som jag
trodde dem skulle vara så jag köpte aldrig dem.
Men en sak är säker den gången jag flyttar hemmifrån
gud så stilrent & fint jag/vi kommer att bo, älska inredning
och prylar, kommer vara sååå fint!

Igår tittade jag på love in manhattan igen
tillsammans med mamma och jens.
Love it! Underbar. Älskar filmer som
får en till att börja tänka lite extra.
Verklighetsbaserade och äkta filmer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0