Festen igår! ;D

Underbart kul igår, helt otroligt roligt!
Alla vi dansade som faaan sen kom det
fram en kille och sa:
Han: ska vi dansa?
Jag: Gillar du lars winnerbäck, jag hatar han!
Han: Asså, det är Ulf lundell?
Jag: Jaha ;D men jag vill inte dansa med dig ialf


Och när jag kom hem till anton så kunde
jag inte sova!
Anton: Åhh sov nu!
Jag: Men jag kan inte, det snurrar då jag måste dansa!
Anton (helt seriös): Men kan du inte dansa i köket istället?

vet inte hur länge jag var vaken hemma hos honom?
Jag sjöng massa massa låtar, dansade, lekte lejonkungen
åt marabouchocklad på toalettgolvet, försökte hitta min kamera
som låg hemma på mitt bord, prata med anton när han sov,
hoppa i sängen, skriva horny sms till sara, skrika på balkongen
skratta åt mina egna skämt och och till slut somna!

men då när jag somnat, så vaknar man av att en tant står och
skriker UFFE UFFEEEEEEEEE UFFE UFFE UFFFE UFFFEEEEE!
hahahaha :D anton bara: KÄFTEEEEEEN!
hahahaha :D FY FAN!

men jag mår bra idag :D ville inte gå hem i ösregnet så jens
körde hem mamma & mig, då står "turisttåget" pakerat utanför våran
ingång med ballonger & skit. Så när vi ska kliva ut bilen kommer
det massa folk hahaha, så mamma & jag får hoppa in i bilen och jens
får köra oss till baksidan och smyga in där haha! Så kul när mamma
skulle beskriva det för sin kompis i telen :)
"Jag springer in där i klackskor, joggingbyxor, skinnjacka & glasögon,
och caroline i glasögon, osminkad håret åt alla håll & kanter och en
kycklingsallad i näven hahahaha" MAMMA I LOVE YOU ;D

Blev igen yoga idag, men tar det nästa vecka istället :)
Fasen jag vet inte ens hur jag skrivit detta inlägg, typ slarvigt & allt
men skitsamma :D PUSS PÅ ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0