Bättre sent än aldrig..

Tänkte berätta om mitt nyår. Haha vadå seeeeg?
Dagen började hemma med lugn morgon, god frukost & sådär.
Jag tvättade och städade lite haha :D sen började jag göra mig iordning
och så kom fia :) Fixade hennes hår & sådär. Sen skulle vi ut ocg kolla på rakterna
vid linneasjön men det var ju sååå kallt, så vi tittade på dem från fönstret här hemma
och man såg skitbra :) Sen åkte fia & jag ut och skjutsade på david, johnsson, simon
och några fler. hahaha, askul för dem var så jävla packade vid typ 17-tiden haha.
Och fia var olaglig och körde på varenda cykelbana bara för att det var så mycket trafik
så man kom inte fram någonstans, gud vad jag skrattade :'D fy fan! davids påhitt dock.

Sen åkte vi tillbaka hem till mig, så käkade jag & fia med mamma & jens :)
Riktigt god förätt och sen själva maten också :) lax & grejer mums! Missade efterätten
för sen var vi tvugna att dra hem till jespers fest. Såg massa raketer på vägen dit när vi körde
och lyssnade på massa fula låtar i bilen :P blev på skitbra humör där! Väll hos jesper började
vi dricka lite & så :) sen åt vi mat där också, sallad & bröd, som marcus hade gjort så himla bra haha :p
Våra nyårs sugrör blev lite poppis och våra partyhattar också. Men partyhatt är ett måste på nyår, kör alltid med det :D
Aja, drack och dansade osv där :) sen skulle vi ut och gå till Dans fest och faaaaan vad det var kallt och framförallt
halt hahaha, halkade som en idiot och fia och jag bara asgarvade, fan så kul! Nusse hade köpt en raket för 500 kr
som var ingenting hahha, stackarn. Dan och hans vän hade gjort skitfint nere i källaren där festen var men vi stannade
inte där så länge för var som sagt kallt!! Så vi gick tillbaka till jesper och påvägen dit hittar vi världens goaste gäng
på vägen :D Simon hette den bästa, 15 år hahaha. Har en video med han på, undra om man får ladda upp den? :P
vi satt iallafall och käkade ostbricka i värmen när vi var tillbaka, skrattade åt simon och sen sov vi :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0