Första andra tredje.

Hej!

Först: till er som har sms:at mig dem senaste dagarna, jag har inte haft pengar
på min mobil, så de är därför. Ville bara få det sagt :)

Och för det andra: Jag kommer sakna dig också mobby! Och klart vi ska ta en fika
när jag kommer hem :) och kolla i dina fotoalbum & så får jag visa mina bilder från Thailand :)

Och för det tredje: Ledsen att jag inte hinner träffa så många nu dem sista dagrana, men har som
sagt mycket att stå i. Emma, vi ses när jag kommer hem! Då hittar vi på något kul! :) Och till dig fisken,
vi dra på bio när jag kommer hem som sagt! :) Och till er alla andra, vi ses! :D

och sist men absolut inte minst! hittade en bild på mig & min gamka hoj :(
Blev snodd i sommras, det var jag & den for life. kommer aldrig glömma dig
mina lilla ögonsten! Endast moby som vet min kärlek till denna cyklen..


 

Kommentarer
Postat av: Fisken

Åh jag får tårar i ögonen, du är söt! :) Ha det superbäst i thailand!! Så hörs vi när du kommer hem. P.s ha det kul med turboku.. hahahah d.s! :)

2009-01-20 @ 13:36:58
URL: http://bempa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag kommmer ihåg den cykeln, jag kanske hittar den en dag. :P hihi. pussar <3<3

2009-01-21 @ 12:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0