Hello from thailand.

Hej! Har sitter jag i Thailand, kanns gaaaanska overkligt!
Bokstaverna ar ju som dem ar, men det vet ni nog sakert redan.
Ville mest  bara saga att resan har gatt bra, vi har ett fint hotell som vi ska bo
pa i 4 natter sen ska vi vidare nagonstans.. mamma och resten av ganget sitter
pa en pub runt hornet och har sitter jag sjalvm\. sanna var har nyss men sen tyckte hon det
var for varmt. sjalv sa tycker jag att de ar lagom :) vi ska aka tuktuk snart, hoppas jag haha
ser sa kul ut :D folk ar galna har, vet inte vad jag ska borja :D

Yeah yeah, klockan ar 19.30 just nu .. och 13.30 i sverige..
men vi hors ! NU TILL NAGOT ANNAT!

GRATTIS EMMA PA DIN FODELSEDAG !!! :D :D


Kommentarer
Postat av: Mobby

Satt precis och tänkte på dig. :) Så bra att ni kom fram riktigt och allt! Hoppas du får två underbara veckor i Thailand. Glöm inte bort oss här hemma bara. Haha! :)

2009-01-23 @ 14:51:49
Postat av: Emma

Åh, bra att det gick bra iaf :D TACK SÅ MYCKET DET VAR SJUKT KUL IGÅR, SYND ATT DU INTE VAR HÄR :(

Hoppas ni har det bra där nere..

2009-01-24 @ 14:54:05
URL: http://emsipemsi.blogspot.com
Postat av: anton

gulle gulle gulle! (A)

2009-01-29 @ 11:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0