Kallt ute!

Nämen hej!

Skön dag! har gjort en hel del samtidigt som jag har tagit det lungt :)
Typ kollat på tv som jag aldrig brukar göra annars haha.
har tränat idag också och löst in min bingolott som jag vann 100 kr
i söndags, det ni? :) haha! Snackade med min pappa i telefon för en stund
sen och han är så rolig, så kul att man ser sig själv i han till typ 100%? :D

Jag: Nehe, nu funderar jag på att leta upp en chockladbit här.
Pappa: Jaa, det är ofta man får ett såntdär godissug och så finns det ingenting hemma!
Jag: Jaa, alltid! SÅ JOBBIGT sånt är! och så ligger man i pyjamas & glasögon så kan inte
gå ut och köpa något.
Pappa: Nee, samma här! Ligger i långkalsonger och skulle egentligen behöva gå till willys
men fan orkar inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0