Hejdå!

Svar på era kommentarer;

Jag känner ingen lust med bloggen. Det jag vill skriva, kan jag inte skriva.
Det pga att jag inte har lust att dela med mig av mitt liv speciellt mycket.
Visa bilder på mina nära & kära osv.. Det känns så utlämnat till personer
som jag inte ens känner, dessutom kommenterar nästan aldrig ni som läser
så jag vet aldrig vilka ni är (förutom mina vänner då) och de känns lite skumt.
Jag skulle aldrig kunna ha en blogg som kenza, stinalee och alla dem här.
Det känns alldeles för obekvämt för att dela med sig om så pass mycket som
dem faktiskt gör även om dem har en hel del privatliv också. Jag har tänkt att ha
en blogg men lösenord till bara för mig själv för de är så jävla skönt att skriva av sig.
men sist när jag försökte göra en sådan blogg så funkade inte lösenordsgrejen..
Vet inte vad som var fel, de gick iallafall inte.

Så nej, det känns inte kul längre. Jag tror faktiskt att jag slutar här och nu?
Jag har ju min bilddagbok som ni kan kika in på lite då & då.
(skriver iofs inte särskilt mycket där heller) men de är ju iallafall nått
till er som vill ha lite koll på mig ;D

TACK & HEJDÅ!

Kommentarer
Postat av: Mobby

Jag skulle inte heller vilja ha en så känd blogg som dem. Finns flera gånger då jag tänkt att "skrotta" bloggandet helt och hållet. Känns inte som om det finns någon anledningen till att skriva en massa om sig själv. Det jag vill dela med mig av till mina vänner osv, skrivs på bilddagboken. Där jag valt att endast visa för just de som finns i min vännerlista. Hade först planer på att öppna upp en ny blogg lite längre fram. Men som det ser ut nu så blir det inte så. Som det ser ut nu ska jag kopiera alla inlägg och lägga in i worddokument och sedan radera bort bloggarna. Det här med lösenordet som du har problem med. Hade ett liknande (men det var bara för att jag loggat in en gång på min dator samma dag) och tydligen sitter det kvar då i ett par timmar eller något. Testade från en annan dator och då var man tvungen att skriva in lösenord. Men i vilket fall som helst "Tack för din tid som bloggare" :)

2009-03-18 @ 20:14:15
Postat av: Emma

Men det är ingen som komenterar på min blogg heller :S skit tråkigt, jag skriver inte heller om mig, det som jag verkligen vill skriva om det håller jag inom mig. Jag skriver bara vad som hänt under dagarna typ :P

2009-03-19 @ 09:22:08
URL: http://emsipemsi.blogspot.com/
Postat av: Sara

Vad synd att du inte ska ha din blogg längre nu. :S Jag får kika in på din bdb nån gång annars. :P Men synd att du inte kan följa med på bion och det imon, hade varit trevligt att träffas igen. :D Det är ju typ lite mer än en månad sen. Men vi får ta det en annan gång. :D Ha det så bra tills dess iaf och krya på dig. :D <3

2009-03-19 @ 13:58:00
URL: http://jagsarasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0