Lååångt.

vaknade idag och somnade om för jag hade så jävla ont i magen :(
men när jag vaknade nästa gång känndes det bättre. upp & åt frukost
med mamma, gjorde ve mig och sen gick vi och tittade på våran nya lägenhet
som vi flyttar in i närsom. jepp, kanske inte alla som vet men vi flyttar snart :)
visserligen ca 100 m, men iallafall :D nyrenoverade lägenheter som inte en
människa har bott i förut, nytt allting & fått välja tapeter, kakel osv själva, nice!
trivs väldigt bra där vi bor nu men men, lär nog trivas där borta också :)

efter det köpte jag nya linser sen bort till lindex och köpte en eyeliner :)
brukar inte använda de, men ska nog börja :) sen gick jag till systemet :D
alkis nu? haha! nae men tänkte köpa ett gott vin som jag drack lite på i fredags
men dem hade inte det där :( fick bli några cider istället ifall ifall de händer nått
skojsigt i helgen :) efter de köpte jag lite godis (fy mig) och sen gick jag hem.
sen kom anna och lunchade med mig & mamma hemma hos oss :) anna skulle
ge mamma en spruta också och jag tänkte kolla på då jag känner att jag håller på att
svimma.. riktigt obehagligt! jag har aldrigt tyckt de varit svårt att se blod men nu vet ifan
vad som hände :s uhh, ryser när jag tänker på det.

träffade mobby sen vid 13.00. vi köpte mycket fika på coop och drog till körskolan.
jag gjorde 3 frågor på ca 20 min hahaha. ringde min bror & syster som är i sälen
och käkade fingerkex, skärpning asså! ska du ha körkort eller inte liksom?
men jag gjorde faktiskt 2 faser också då jag va lite seriös.

jahap.. skriver mycket idag :) sitter ensam hemma & har skittråkigt!
tänkte kolla på twilight som sagt men inte startat den än.. de är tråkigt
att vara själv. jag är så sällskapssjuk! ska dessutom sova själv :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0