lek med mig?

tråkig dag. eller inte tråkig men seg?
började med att jag va rastlös på morgonen
och då frågade ica om vi skulle ut och gå :)
hon med sin mammas hund och jag med mina syskons hund.
så ja, de gjorde vi :) snackade en massa & det var trevligt! :)
efter det gick jag hem och åt toast sen träffade jag mobby så drog
vi till körskolan. är hemma nu, dricker citronvatten som är såå jävla gott :D
men jag har ingenting att göra :( känns ganska jobbigt att veta att jag kommer
sitta här ensam hela kvällen och halva natten helt själv och ha megatråkigt
.
mamma sover hor mormor & morfar inatt, hon skulle hjälpa dem lite.

men gud, vad ska jag göra? mår dåligt så tråkigt jag har!
lek med mig! :D (nattis ord haha)


Kommentarer
Postat av: Sara

Fin bild. :D <3

2009-03-19 @ 13:55:16
URL: http://jagsarasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0