Roligaste idag :D

caroline. säger:
HAHA jag sitter och lyssnar på "det va en gång en liten fågel - låten" ;D
-- E m m @ -- säger:
hahahahaha, det var länge sen :P  Det var som jag i bilen hem så
lyssnade jag på byz- do you wanna fuck whit me  :P
caroline. säger:
hahhaahhahahahahaha den är väll ändå värst fy fan byz liksom :P
-- E m m @ -- säger:
ja jag vet  :P aslänge sen ju

_________________________________________________________________

Sen mamma idag också :D

Jag: tänkte tvätta bort mitt smink & de nu.
Mamma: ja men de kan du väll?
Jag: nae för nu sitter ju du där inne!
Mamma: jamen du tvättar väll inte bort de i toalettstolen?

Kommentarer
Postat av: Martina

År du inte ihop med anton längre?:)

2009-03-10 @ 21:25:33
URL: http://selfishme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0