sova hos pappa inatt.

Ska snart hem till pappa och sova.
Snackade med min syster nyss och hon hade ju också tråkigt.
Sen slipper jag ju sova själv och de är ju väldigt bra!

sitter och snackar med mig själv nu, normalt? hahaha.
Det är bevis på att inte ha någonting att göra.
har iallafall flyttat över alla mina påminelser och gamla nr
från mitt förra kort på telefonen till det nya, så nu är det äntligen avklarat.

fan vad jag vill berätta mycket! tur att jag har mig själv att snacka med
för här på bloggen går inte att skriva allt man vill, tyvärr.

aja. vi hörs eller något. ta hand om er :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Du kan alltid höra av dig ;) Det är verkligen tråkigt att man inte kan skriva vad man vill på sin egna blogg. Finns flera gånger man skriver långa inlägg, men sedan känner man att man inte kan publicera dem av olika anledningar..

2009-03-17 @ 19:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0