Träff med sara.

Jag har tråkigt. Finns ingenting att göra. Måste se om jag har
några måsten att göra.. men aldrig kul att göra sånt som man måste göra :(
Har iallafall träffat min kusin Sara idag :) vi har gått lite på stan och sen fikat.
Fått 500 skrattattacker idag! NU kom jag på vad jag ska göra! :D tjoho!
jag ska kolla på saras & mina filmer som vi spelade in när vi va 11-15 år typ.
Mohahaha, så fula filmer! :D hittade lite grejer idag på stan ;)
Födelsedagspresent till min bror, underkläder & handcreme. Aldrig fel.

Lite bilder från provhytten inne på gina tricot.
fick för oss att prova de fulaste vi kunde hitta.


Kommentarer
Postat av: Anonym

tredje bilden ser ut som fula minnen! hahahah :D

2009-03-11 @ 18:22:18
Postat av: anton

2009-03-11 @ 18:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0